sobota 11. ledna 2014

Jen žádný hotel s křížkem nad hlavou

Takto nějak se Alex určitě bude cítit,
až to se mnou šlehne xD, zdroj ZDE
Hlodá mi hlavou jeden červík...
Moje drahá Alexiam mi doma čím dál častěji mluví o pohřbech. Dneska málem začala sepisovat seznam skladeb, které chce na pohřbu zahrát. Naštěstí jsme to 'zaposlouchali' v hromadě české hudby, ale jsem z toho takový vyjevený. Asi si neuvědomuje, že mám v plánu umřít první. Nevím, jak se dohodneme.
Nejspíš bych měl začít pracovat na svém seznamu, který mě doprovodí na poslední cestě. Nejprve však musím promyslet, jestli vůbec pohřeb chci xD.
"Jen žádný hotel s křížkem nad hlavou."

Mimochodem... Žít s vědomím, že smrt číhá všude a v každou chvíli je úplně super. Člověka to totiž nutí opravdu žít.

Edit.: Jen co jsem to publikoval, tak se na mě namíchla. Má totiž rozepsaný nový článek...hádejte o čem ;).


Fáďos

1 komentář: