úterý 3. prosince 2013

Nový blog

Západ slunce nad Atlantikem; nejzápadnější
výběžek Španělska, tzv. Konec světa
Už to bude skoro rok, co jsem vymizel z řady aktivních bloggerů. Taky že se děly věci. Na blog mi tak nějak nezbyl čas. Nebyla chuť, nebylo o čem psát, ... Jednoduše v životě přišlo období, kdy život samotný připravil tak důležité a 'výživné' situace, že se virtuální svět octl na vedlejší koleji. Místo psaní jsem se pustil do prožívání toho, nad čím jsem se nejednou zamýšlel ve svých řádcích.

V lednu jsem nechal školy. A vyústily z toho jak nejlepší zážitky mého života, tak nějvětší změny.
V březnu jsem šel na dlouhodobou brigádu, kde jsem končil posledním červencem.
Během toho mne a mou přítelkyni několik měsíců téměř denně zaměstnávaly přípravy na pozdní léto a brzký podzim.
V srpnu jsme potom společně pěšky pokořili Svatojakubskou pouť ve Španělsku, což pro nás znamenalo nějakých 800 km a padl na to zhruba měsíc (viz foto nahoře).
Zasnoubil jsem se.
A přestěhoval do Brna.

A jelikož se tady pomalu usazujeme, začíná být nějaký ten čas i na starý dobrý blog. A proto jsem se rozhodl vyměnit ho za nový. Nebude to nejspíš žádná smršť článků, ale rád bych sem tam něco napsal. Původní blog ponechám (odkaz na něj je i v menu), ale aktivní budu už jen na této nové adrese.
Překvapujete mne, že i po roce mlčení jste někteří reagovali na krátce vyřčenou myšlenku, jako by se nic nedělo. Přišli jste a okomentovali, jako dřív. A tak bych byl rád, kdybyste občas zavítali i na novou adresu, neboť bez čtenářů nemá žádný blog takový význam. Vážím si Vás.
P.S.: Přetáhl jsem zde ze starého blogu články, kterých si nejvíc považuji a ke kterým mám nyní citově nejblíže. Nejsou zde však všechny. Ostatní najdete na dřívější adrese ;).
Fáďos

Žádné komentáře:

Okomentovat